توپولوژی چند سطحی اینورتر جدید پنج سطح دیود

شنبه 28 تير 1394
ن : علیرضا

توپولوژی چند سطحی اینورتر جدید پنج سطح دیود

توپولوژی چند سطحی اینورتر جدید پنج سطح دیود


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، توپولوژی چند سطحی اینورتر جدید پنج سطح دیود را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این تحقیق را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



قیمت:345000ریال

 

موضوع :

توپولوژی چند سطحی اینورتر جدید پنج سطح دیود

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

 

چکیده- این مقاله یک پنج دیود سطح کلمپ توپولوژی جدید اینورتر چند سطحی است که می تواند برای کاربردهای صنعتی قدرت کم متوسط ​​استفاده می شود. در این کار توپولوژی تک فاز پنج سطح دیود متصل چند سطحی اینورتر ( DCMLI ) با استفاده از یک سوئیچ کمکی ارائه شده است پیشنهاد ، تعداد دستگاه قدرت مورد نیاز برای پیاده سازی یک خروجی در سطح پنج است . توپولوژی در طراحی یک 5 سطح دیود اینورتر چند سطحی ساده تست شده است .عملیات مدار ارائه شده است ، شبیه سازی و معتبر با آزمون تجربی بر روی یک نمونه اولیه آزمایشگاهی انجام شده است. در این مقاله ، مفهوم سطح 5 دیود و زیر و بم اصل اجرا برای کنترل شکل موج خروجی نزدیک شدن به سینوس موج به عنوان نزدیک که ممکن است. نتیجه شبیه سازی، شکل موج ولتاژ خروجی ارائه مشخصات هارمونیک بهتر است.

کلمات کلیدی- دیود اینورتر چند سطحی ، مجموع اعوجاج هارمونیکی تک فاز کنترل موتور القایی .

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین   
  2. پاورپوینت آماده جهت ارائه در کلاس درس 14 اسلاید
  3. گزارش کار بصورت ورد
  4.  متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی  10 صفحه 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، الکترونیک و برق و مخابرات، ،
:: برچسب‌ها: توپولوژی چند سطحی اینورتر جدید پنج سطح دیود , توپولوژی , توپولوژی چند سطحی اینورتر جدید پنج سطح , توپولوژی چند سطحی , توپولوژی چند سطحی اینورتر جدید , توپولوژی چند سطحی اینورتر , اینورتر جدید پنج سطح دیود , اینورتر جدید , اینورتر جدید پنج سطح , پنج سطح دیود , دیود ,